pluggistime

plugg,plugg,plugg! Så jävla roligt :)

Vem försöker jag lura. det sugerrrrr!!
Historia två uppgifter´och hotell plus ett nationelltprov next week. Yeah!

Idag var det löning, det känns greeat!
Nu har jag koll på mina pengar till spain. lyckades få ihop 5000 dit ialf och det klarar man sig ju på! :)

Hann även shoppa idag :) sandaler, linne, present till mois, silkes droppar till min hår, body lotion, mascara och en fika med clara!

Idag när ja kom hem hade ja köpt en chokladkaka gick jag hem, gjorde nudlar, åt. hoppa ner i ett bad med ett glas apelsin saft, ögonfransfärg, ansiktsmask och avocado olja i håret och bara låg och skrubba mig ren. Det var dagens bästa händelsa garanterat. Säger ganska mycket om min vecka måste jag säga.


fett snygg tjej. haha!

Känner att jag verkligen är missnöjd med mitt liv. Vad hände med min perfekta sommar jag alltid har? Vad hände med fotbollen? Och damn i miss my mum a lot!! Synd att jag inte tog vara på tiden jag hade med världens bästa Mamma när jag väl hade chansen. Nu kommer jag ju aldrig mer att bo med henne and it hurts.

Ska sörja att jag inte har någon sommar att tillbringa medan jag trycker i mig sisten av min 200gr choklad. Fetjagvet.

Imorgon ska jag och team cool servera världens godaste mat i a la carte köket till typ 45 pers. Jag Clara, anton och eric ska servera halstrad gös med tillstuvad potatis och grönsaker, Majs kyckling med lasagne med grönsaker och sist men inte minst fläskrullader med smörrostad potatis i ugn och nässelpesto och grönsaker. Samt en ugnsbakad tomat till respektive rätter. Erkänn att man är cool som har dessa små rätter i huvudet

Aja, time to study! :)

Kommentarer
Postat av: Clarabajshermelin

haha varför skirver du dig och mig med stora bokstäver.. aja vi är ju iof mer värda än dom. Puss snygging!

2010-06-08 @ 20:27:50
Postat av: Malinwahlgren

HAHAH jag har ingen aning?! måste vart något djuriskt... Pussen på dig baby`!

2010-06-08 @ 22:54:49
URL: http://malinwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0