!

Idag i skolan gick det mycket bättre att servera mat. Bara en miss med ett bord som fick vänta i 15 minuter annars gick allt galant! Då var den sista dagen i köket för denna termin slutförd. Då är de bara två prov och en inlämning kvar då. BARA.... åh gud. Hur som helst var uypplägget på maten finare idag också. men nu är jag skeeetens trött. Somnade vid 6 men moa och Mio kom in och väckte mig halv 7. skitungar.







Yeeeah!
Är fett trött somsagt och känner att jag är en riktig jävla nolifer!!
godnatt

Kommentarer
Postat av: Nina

Längtar till den dan du bjuder på middag Malin! All ser mumma ut och jag tror du är jätte BÄST! Kram <3

2010-06-02 @ 20:29:34
Postat av: Malinwahlgren

Klart för bövelen att jag ska bjuda på mat! Kram<3

2010-06-02 @ 22:42:37
URL: http://malinwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0