You leave me breathless

Min värld är som väldigt ofta upp och ner. Ska flytta igen troligtvis. I Juli bär det av om jag förstått det rätt. Yeah, 4e gången sen i Augusti. På onsdag drar jag till Spanien med mitt dream team! Det ska bli kopiöst skönt! Har inga prov kvar nu heller. Hade känts skönt om jag fått njuta av det.




Igår var jag ialf hos Mormor och firade hennes 75års dag. Hon fyller år på onsdag när jag åker så lite släkt träffades där igår. Vi åt smörgåstårta och tårta. Gott!!
Hittade en liten fågelunge igår också! sjukt söööt! svantesvan fick han heta

Hjärtekrossande söt? Vet dock inte vad de var för en unge men men.


Nu ska jag göra klart min powerpoint på datakunskapen ialf. Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0