come tomorrow!

I brist på annat att göra tänker jag pressa E.M.D. , bada och sno tvättstugan då mina sommarkläder ligger i tvättkorgen. Som om jag skulle behöva dom i svenska värmen. PFFT! Men jag tänkte lägga in dom enda bilderna från spanien som jag har för att vara sådär extra cool.

Lennartbajs, Danni-D, Martut , Filllepille!



Sen hängde vi med Linda Rosing! hon ville vara min homie! Okej riktigt så va de inte...


Ryan my LÖÖVE! Han köpte en ros till mig :$ hahahehehhoho


Julia Snyggingen! ;)


Vi har åkt vattenskoter för 1 Euro. Rena rama klippet!


Solade i två dagar eftersom att gud pissade på oss resten av tiden. HALLELULJA!

Nej nu ska jag göra något vettigt av mitt liv. CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0