shoppa!

Idag har jag utfört en välförtjänt shopping dag! Handlat upp hela min maj lön och det ger mig ångest men jag har ju tjänat pengarna själv för bövelen! ;)

Tänkte vara lite ambitiös och ägna lite tid till bloggen och visa exakt allt jag köpt! Börjar med en bild på mig för att visa er mina nya ögonbryn. Haha jag skäms lite dock. imorgon kommer dom vara finare när det inte sitter så mycket färg på huden. Hon sa det ialf. Nu är dom ju liksom blaaack! Man ser inte heller den riktiga formen men ialf. Sen ser man mina nya ljus rosa pärlor i öronen också :)


Ett nytt linne från Cubus. 150:-


Kofta Vero Moda 150:- Allting på Vero Moda var det 50% på så kunde inte alls låta bli!


Haha en stickad kofta! Passande till nuvarande vädret. Men aja, snart är sommaren över och då kommer jag uppskatta denna lilla kofta! 150:- Vero Moda


En till kofta. den är lite svår att visa men den är typ långa muddar på armarna som är tighta och sen blir pösig. halv lång. Fin. 150:- Vero Moda.



Blus från HM. 200:-


Ett likadant linne som jag redan har. Men mitt är trasigt och jag ska försöka gå tillbaka med de men har nämligen inget kvitto. Aja hursom. HM 100:-



Bh typ. 99:- Lindex. Perfekt att ha till såna tröjor jag kommer visa på nästa bild. Otroligt skön sak. Köp den. Inklusive en av mina nya navelpiercingar på bild. Köpte en vanlig vit idag och sen en ljusgrön. de är den gröna jag har på mig.


Jag vet inte de kanske bara är jag men jag tycker det ser så naket ut när man har spetströja och vanlig Bh. därför införskaffade jag mig en sådan jag har där. Tröjan är från HM 150:-


Tröja HM 150:-


Sjal Vero Moda 80:- En till "bh" 70:- Lindex


3 för 3 på cubus. 100:-



Klocka från ur och penn. 50%. 250:-



Det var allt. Eller nej. missade en hudlotion men det får ni leva med.

Har gjort ett långt inlägg nu så jag tänkte runda av detta då jag ska upp och jobba imorgon. Är ialf nöjd med dagens utföranden. Satt även barnvakt på kvällen, duschade ungarna, matade med gröt, la dom och jag somna innan dom. Anlita mig som barnvakt kanske? Ni hittar mig på donken isånafall!

Godnatt!

<3

Kommentarer
Postat av: Anna (MORMOR)

Malin! Du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta! Hoppas att det ordnar sig för dig,så att du får lugn och ro. DU ÄGER!! Lycka till! Kramar!

2010-07-03 @ 12:21:40
Postat av: Malinwahlgren

Sv Anna: Tack! kommer sakna er. men kommer såklart och hälsar på! :) kramar

2010-07-03 @ 17:16:58
URL: http://malinwahlgren.blogg.se/
Postat av: Clara

puss mallanbrallan. om inte lellepelle kommer upp så är det du och jag i helgen!

2010-07-07 @ 16:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0