kolakatter med ö

Idag har det hänt väldigt värda saker på jobbet! eller? Det coolaste som hänt senaste två dagarna måste vart igår då en 14årig kille knatar in i bh och byxor. ställer sig på ett bord och strippar. Eller idag när det kom en kille och köpte 19 cheese och 17 hamburgare av mig. Jo jag tror nog att de måste vart de mäst händelserika jag har att skriva om. Eller inte nog me dom coola sakerna har vi fått nya jobbtröjor! så in åt helvete sköna. Lökar inte alls!


mycket mer än så vill jag nog inte påstå att det hänt. Tvingade mig själv och Elin till donken igår då jag ville hålla mig vaken tills min lööve skulle ringa, full och jävlig. MEN de spelar ingen roll :)

Ledig imorrn också. bli då att mysa med Emma, Affe och mina små skatter i deras nya lya! :)


bajs

Kommentarer
Postat av: Anonym

love you

2010-07-21 @ 22:57:58
URL: http://linderlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0