fall for you

Att flytta hem till väddö kommer troligtvis vara bland de bästa jag gjort hittills i mitt liv. Saknar det varje stund jag inte ligger där hemma i mitt gamla rum med mamma, fredrik, buster och tusse runt springande. Ska ringa rektor Joppe snart och bestämma en träff så han ska visa mig runt i nya skolan och diskutera min studieplan eftersom att jag inte hunnit klart med samma kurser som deras åk tvåor.

har inte så mycket att säga bara att det är en heldel saknad hos mig just nu. Har inget i Nyköping just nu förutom Miiepiie och Dessirée som svek mig idag ... Bella är i västerås och resten av krigarna är på peace and love. Sen den där jädrans killen. jaja


Imorgon ska jag ha en heldag för och med mig själv! jag har bokat tid hos en frisör för att fixa mina ögonbryn. färga + plocka. Sen ska jag shoppa! alldeles ensammen. Det ska bli najsi! :) ingen som stressar mig. allt i mitt eget tempo. Feting mysipysi! Ska lägga mig i ett bad nu sen försöka somna eller fördriva tiden så jag slipper ligga ensam och plågas i min säng. Hatar att sova ensamen! verkligen!

Har väldigt mycket jag skulle vilja skriva här men allt för lite som angår er så jag skippar det!  hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0