<3

Haft en super mysig helg med <3-at.
Kom till honom i fredags efter jobbet. slutade hemma hos Daniella med trevligt folk. Sen somnade vi och åkte till grönan på lördag. Där mötte vi upp Mia, Emma, Elin, Rickard och Danne.
Sen åkte vi hem i regnet och kolla lite film, Somnade, gick och träffa trevligt folk sen somnade vi igen.
Nu idag vägrade min man att resa sig från sängen. Han kom inte riktigt upp för än runt ah va kan klockan ha vart. två halv tre typ. Då åkte vi in till stan så bjöd han mig på kina bufé och skjutsa mig till centralen. Väntade på tåget. Jag åkte hem och började sakna honom som vanligt. Jobbigt dedär..
Jobba imorgon ialf. och på tisdag sen drar ja hem till mitt riktiga hem! :) Väddö!

Nu ska ja lägga mig tror ja :) är väldans trött!



Kommentarer
Postat av: emmy

Så gulligt babe!:D:D

2010-07-26 @ 00:34:58
Postat av: Anonym

och fan för dig för jag blev hungrig nu....

2010-07-26 @ 00:35:21
Postat av: Isola

Super fin blogg!:)

2013-02-13 @ 21:24:25
URL: http://isolation.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0