Chirre

Jag sitter här och äter chips medans bella står i duschen. Ska också duscha snart! Ida gick just hem i brist på cigg och vi åt nästan gröt till middag. Det har vart en super jobbig dag. Fick engagera mig hårt för att inte somna när skatteverket stod och predika. Har även fått frågar om jag är gravid?! hur ska jag hantera den frågan?
Hur som helst. såhär löd min outfit



En rolig sak idag är att Emma sa att hon kommer till mig i helgen! gud så kul!! Äntligen någon som visar att jag finns fortfarande. Det känns ju inte allt för tråkigt. Saknar även bruden enormt. Puss på det!
Nu ska jag springa och stressa bella för jag vill duscha nu. Kyss och smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0