svar till sofia!

Jag fick en kommentar av en tjej som heter sofia som ville veta mer om mig. Självklart kan jag berätta lite om mig själv. Jag är nog ganska ointressant men på fritiden så spelar jag fotboll och jobbar på McDonalds och är med mina vänner ofc! Bor med min pappa i Nyköping. Flyttade hit för ett år sen. Funkar jätte bra stundvis men oftast så¨längtar jag tillbaka till väddö igen! Har två småsystrar här som gynnar mina dagar. Dom är dock bara hos mig varannan helg men blir att ja träffar dom lite då och då också :)
Gud va svårt detta var.. Jag vet inte hur jag ska beskriva mig själv?!

Kom på en sak för övrigt intresserade folk dock. Jag har flyttat tre ggr nu på mindre än ett år! Inte illa huh?

Idag har vart en värd dag! Jobbigt i skolan dock för jag va fruktansvärt trött efter att jag pratat med Lennart i tele till 4 inatt. Men när ja kom hem gick jag och köpte mjölk. kollade om de fanns tid i tvättstugan och se på maken vilken tur man har ibland! Fanns hela eftermiddagen idag så jag tvättade upp all tvätt som var så mycket att vi nästan inte fick plats själva i lägenheten. Möjligtvis i min garderob då eftersom att den var ganska så tom. Hur som helst. Sen har jag diskat och pluggat klart engelskan och Historian. Känns superskönt! det måste ju vara bland det sista vi ska göra nu innan sommarlovet. Jag menar nästa vecka är vi i skolan tre dagar sen veckan efter det och veckan efter det är vi bara i köket och har nationella i engelska dock men ialf. Sen veckan efter det slutar vi och jag åker till spain! Great!!!

Jag vet inte om jag har så mycket att skriva.. Har ju flyttat nu och pappa är i thailand och bella har bott här hela veckan. Jag har städat jämt och helatiden i panik om att pappa kommer hem och får damp på att det är rörigt. Orkar inte bråka liksom!

Jag ska nog försöka sova snart men ja ska FÖRSÖKA bättra mig med inläggen. Men känns tråkigt att skriva när ja inte får kommentarer. BÄTTRING!!!

MWA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0