nothing at all




Ja det var fest men tänker inte ta upp något här. Finns mycket jag ångrar nu efteråt men ja hade kul. Hur som ringde jobbet mig vid ett imorse och frågat va ja tatt vägen som skulle jobba vid tolv. Hade ingen aning om detta men kasta mig på cykeln osminkad i regnet, jobbade till 5 och nu har ja plockat lite hemma. ska duscha och bara bry mig om mig själv just ikväll. Imorgon kommer pappa hem och jag jobbar. Måste gå ner till Ica och handla toapapper för de måste ha vart någon jävel som åt det igår. Seriöst liksom. Är jätte deppig because han klickar mig på telen och är angry! det går över.

Och glöm inte, Killar är skit!

Puss

Kommentarer
Postat av: Marcus

heeeeeet!!!!!!!!

2010-05-09 @ 18:39:24
Postat av: Emma

Ja dom är stora skitar!! tyvärr!! puss

2010-05-09 @ 20:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0