hater

Den anonyma som undra vad jag ska sommarjobba med ska jag inte sommarjobba som kock ;) jag har andställning på donken året om och har ingen semester alls i sommar. jobbar ca 4 dagar i veckan sommarn ut. känns lite trist men fet pung man kommer ha sen med cash! På mitt jobb avtal står det att jag ska jobba 20timmar i månaden och det är det jag måste vara schemalagd på. sen blir jag inringd. Blir oftast ungefär dubbelt så mycket än 20timmar. första lönen jag fick låg på 39timmar så ah det varierar.

Idag hade vi JÄTTE fint väder i nyköping :)

Eller?

har lite bilder jag inte lagt in från tidigare dagar i veckan förresten :)





pratar me lennyboy i tele och kan inte göra två saker samtidigt så jag slutar att skriva där. natti! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0