halsskavanker

Min hals är inte på topp! den gör inte ont men det låter som att jag har svalt en igelkott typ. Imorse va den hemsk så jag ringde Niklas och sa att han skulle sjukskriva mig. Han hörde knappt vad jag sa och skrattade åt mig så tänk er min morgon ton! Tänkte att vi bara har servering hela dagen där mitt betyg redan är satt. MVG baby! hehehoho :)
När jag vaknat typ halv tio av att MarcusPaddiipoo ringer mig och stör min skönhetssömn. Då gick jag till ica och köpte mig en magnum Gold. Välkommen till världen din supergodiga glass! Gick ut och satte mig på en bänk, åt min glass när jag blir störd av jobbet som desperat vill ha in någon som jobbar 15-20. Trots min vackra stämma ville dom att jag skulle jobba så kör till då. Jag är ju bara hes så spillerilleroll. Cash liksom! kommer att ha jobbat 45,5 timmar minst denhär månaden. Klirr in i plånkan med pengar som jag inte har några planer för! yeeeeah!! 25 juni dock men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! :)


Nu ska jag dricka mitt vanilj te och tänka på söta saker.


Tulpan tjyven Dessie Nilsson! okej...uppenbarligen ser ni att det inte är hon så jag erkänner. Jag är inte cool nog att hänga med henne... :/
Personligen gillar jag min Desireé väldigt mycket bättre så lika glad är jag för det men gladast är nog Desireé!


vadå tulpaner liksom. Ska det va så ska det så jag passade på att ta en hel gren!


1:D. Greeeeat job!


Yeeeeeeah!


CRAZY!


Stilig tjej med skillz!




Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du sommarjobba med? :) kock?:)

2010-05-23 @ 20:30:37
Postat av: desiree

äääälskar dina pics! kul me nilsson där! varför kan inte alla va som hon?! :O

2010-05-23 @ 20:31:33
URL: http://bajsapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0