Snö-boll-arne

Jag vart helt paff imorse när jag kom ut. FYSATAN vad mycket snöö!! pulsade mig fram till skolan och när jag kommer fram har öven mascaran runnit så jag är svart i hela ansiktet. Yes..
Var faktiskt bara jobbiga och plågsamma lektioner idag. Matte, Engelska, Historia. Vi skulle även lämna in vilken inriktning vi ska gå sen i 2an. Jag valde Restaurang sedan ska jag även välja matte B och engelska B. Det är dock valfria linjer men om man ska plugga vidare sen någongång så är det ju bra att ha! :)

Efter skolan så gick jag och Clara till mig och slängde in tvätt i tvättmaskinerna sedan drog vi en runda på stan. Jag ska troligtvis köpa denhär jackan imorgon

En kappa. Vet dock inte i vilka väder framöver den kommer att passa. Jag ska ju även köpa en skinnjacka så jag får väl växla mellan denna och skinn. Sedan i sommar blir det nog en jeans jacka också. Nej jag har absolut inte råd men jag får försöka vara ekonomisk framöver ;)



Dagens outfit!




Är fruktansvärt hungrig så nu ska jag äta. Blir nog troligtvis inget mer inlägg idag så ni får ha det så bra sålänge :)

Kommentarer
Postat av: N.M

tkr du ska köpa kappan, sjukt snygg :)!

2010-01-28 @ 18:33:34
Postat av: Jennie

Sv: det är ovanligt mycket bsnö här också.. :( Haha jag håller med! Yes :)

Jag måste bara säga också, att jag tycker att matte b verkade sjukt svårt även fast jag är bra på matte. Sen så är det ruskigt svårt att hänga med, det är bara nya grejer hela tiden. Så om du inte är rätt säker på att du behöva den så tycker jag inte att du borde välja den kursen.. Speciellt om du vill ha 2500 poäng när du går ut :) Bara ett tips :) Förresten vad i vilket yrke hade du tänkt behöva den? <3

2010-01-29 @ 16:31:04
URL: http://vahlstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0