Nu blir det fredags mys!

Idag har vart en hemsk dag. Fruktansvärd med andra ord. Jag önska jag kunde börja förklara saker innan det kokar över och jag bryter ihop när det då handlar om småsaker. Hoppas mina underbara vänner förstår att det inte är något personligt men det tror jag.

För er som inte uppfattat detta så har jag hittat min själsfrände. Min andra halva. Och detta är påriktigt. Jag säger inte detta bara för att försöka övertyga någon annan utan det är sant. Jag vill aldrig i hela mitt liv förlora dig Bella. Du är den bästa vän jag någonsin haft. Nu kanske folk tycker att jag inte vet vad jag talar om som inte känt henne så länge. Men det klickade mellan oss på två sekunder och sedan dess har Bella-turk och jag kilat stadigt. Det kan ingen någonsin ta ifrån oss ;)

Hur det än var i skolan så bättre mitt humör påsig efter lite fika och shopping. Jag fick min efterlängtade dammsugare och chailatte sedan gick vi på stan och då fann jag detta


Ett par sköna och väldigt nödvändiga leggins


En vanlig tröja med söta "puffarms!" ;)

Sedan mina vänner köpte jag jackan och jag är supernöjd! fast det vart en beige istället även fast jag övertalat mig om att jag behöver en svart då jag redan äger två beiga men den var ju så fiiiin (:





Längtar tills jag kan använda den och mina nya skor som är oanvändna. Hade dom ju på nyår men då gick dom sönder så jag bytte dom så detta exemplar är alltså oanvändna!

Nu ska jag Unna migsjälver en dusch och sedan glassa med en godispåse framför tv:n.

Något som är otroligt sorgligt är att jag snart fyller 17 år och kommer hem en fredagkväll. Städar, diskar och lagarmat och sedan stannar inne. Vad är det för fel på mig?!

Mammsen kommer äntligen imorrn med sin lika efterlängtade man. Ses imorgon!!
Först ska vi gå en stund och kolla på gästabudsbollen sedan gå och äta på rhodos sen kanske ska jag försöka tvinga dom kolla lite i affärer med mig. Kan bli intressant...


Kommentarer
Postat av: Bella!

Gud vad gullig du är får ju tårar i ögonen! Du är min sol, mitt hjärta och du är framför allt en en nål i en höstack, har aldrig hittat någon som jag kan försåt så lätt som dig! såna som dig är svåra att få tag i! Satt nämligen och tänkte på dig på bussen så började jag le av lycka! Det är inte vanligt!! Du är väldigt speciell för mig ska du veta! Hoppas du får det trevligt idag! Hälsa mamma och Freddan! Iloveyoumostoffallsnabelaahotmailpunktcom<3333

2010-01-30 @ 09:22:24
Postat av: Emma ♥

Gud va fin jackan va malin :D jag har också en såndär tröja med puffärmar, fast aprikosfärgad typ :)

Det känns så otroligt bra att du har Bella, skadu veta :) <3

2010-01-30 @ 13:10:44
URL: http://glamorouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0