med er är allt som en sol!

Jag har haft en kanon helg. Synd dock att inte Bella kunde vara med och träffa Mammsen och freddan för det hade dom uppskattat. Men man kan ju inte få allt!

I Lördags så kom mamma och fredrik och vi gick nästan direkt ut. Jag visade min skola och sedan gick vi till Rhodos med Clara och åt. Riktigt trevligt! Bilder därifrån var dessa



Måste då berätta hur denna söta bild på mamma vart. Jag skulle ta kort på henne för hon va så SÖT i sin mössa och halsduk så gick det förbi en ung ganska snygg kille med sin tjej och mamma ba kom du får också va me på bild. Alla som ser roliga ut får vara med.

Det sa min mamma till dendär killen. haha fyfan va stört.

Sen gick Jag, mamma och Fredrik för att mamma ville spela på en sådan där automat och vi gick därifrån med vinst faktiskt! dock inte pga mamma. det var mer pga fredrik.
Jag fick även en friteradbanan med sirap och glass på kinahaket. På vägen hem handlade vi godis och mat och gick hem och mös framför tvn med pappa.


Idag när vi vaknade så gick vi ut på stan direkt när affärerna öppnade och handla massa grejer till mig. Super nöjd med alla inköp idag som vi lyckats handla för ganska måttligt små pengar! Sedan gick vi och fika på bästa fiket i nyköping. Caffe Latte och sen åkte dom hem. Saknar dom redan.

Men jag handlade detta idag ialf

En jacka eftersom att jag vantrivs som en råtta i min! men denhär va precis som jag föreställt mig. Toppen.

Skor eftersom att min är trasiga och kalla.

En väska som var exakt lagom storlek bara för att jag är otroligt kär i väskor också!

Billiga fina mysiga vantar!

Flour tabletter, lipsyl, Listerine för ilningar. En av mina tänder lever nämligen ett eget liv och gillar att ila.

Vanligt tröja som är ganska lång. SKön och faktiskt fin på tycker jag! :)

Sedan fick jag även detdär syoss schampoo och balsam. Hoppas det är bra!! någon som vet som har prövat det?

Nu ska jag försöka få min hals på bättre vägar. Har troligtvis ögoninflamation och tror faktiskt mina öron också börjar ta stryk. fruktansvärt jobbigt. Får börja använda någon mössa trots allt.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0