komma igång!

Jag blev nyss otroligt glad! hade fått kommentarer om att folk ville att jag skulle ha kvar bloggen och även folk irl har kommit fram och frågat om jag har kommit igång igen och bloggat. Nu ska jag ta mig i kragen och offra delar av livet här. Kan jag glädja er med det så ska jag absolut göra det! Det är vell det minsta man kan begära.

Lite kortfattat om hur mitt liv ser ut nu då. Vart ska jag börja.. 2010 har kommit och gett mig en ordentlig käftsmäll senaste två veckorna. Och vadå senaste två veckorna. det har knappt gått två veckor och jag känner att mitt liv borde ta en paus. Det går ju naturligtvis inte så jag får fortsätta i denna ständiga motvind. Jag och Pappsen flyttade den 2/1. FIN lägenhet med otroligt pissiga grannar! Efter en knapp vecka så kommer grannen och klagar. Det var precis vad vårat nystartade liv behövde (?) . . . . Det som särringen klagade över var att barnen hade sprungit runt och att hon tyckte att pappa skulle hålla dom stilla i ett och samma rum. Okej vänta lite här.. Det är förihelvette barn vi talar om?! Hur vart hon uppfostrad till att börja med!? Nog om det. Sedan kommer hyresvärden upp på en helg när jag var själv hemma. Inte nog med att han väckte mig.. Han var spydig så in åt skogen också. Han trodde att jag och pappa var ett par och inte att pappa var ensamstående åt mig men när han fick klart för sig att jag var barn. Hela sexton år enbart så vart han mildare och hade lite sympati för mig och pappsen. Men eftersom att vi hyr i andrahand så kan vi åka ut ur lägenheten när som helst och vi letar därför ny bostad. Jag är knäckt. Pappa är knäckt. Mamma sitter andra sidan av stockholm och är vell lagom knäckt hon med. Moa är knäckt. Emma är knäckt. Mio förstår inte än men hon är vell också lite knäckt. Vart fan är 2010 påväg...

Ska mitt år fortsätta såhär vet jag inte vad jag tar mig till. Säljer det på blocket eller något.

Nu bör jag sova. Men jag vill säga Grattis till min fina vän Julia! <3

 

Godnatt från en malin med än sträckt ljumske.


Kommentarer
Postat av: Therese

Vilka skit grannar som klagar på att barnen springer runt har dom inte haft några barn som har sprungit runt. Man blir så arg. för barn är barn.

2010-01-14 @ 10:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0