japp

Gårdagen bestod av mens humör och dagen idag har vart ganska bra. Förutom att desirée var borta såklart. Clara gjorde en vurpa i matsalen och alla ögon kom riktade på oss. KLOCKRENT! hon ramla egentligen inte. Bella flyttade hennes stol. haha. Aja. Efter maten så möttes jag av ett trevligt samtal från min OTROLIGT gamla barndomsvän Lisa! Fyfan Lisa vad jag saknar dig. Minnen kommer liksom upp när man pratar med en gammal vän sådär. Vi är otroligt skrämmande lika tycker jag. Skönt att det finns någon som den bruden. Skönt att tala problem med någon som är i princip samma sits måste jag säga.


Nu ska jag snart iväg på träning sen ska jag vell öva på kött provet som är på fredag. SUCK!!! Gift var han också. Och barn hade han också.. Internt ;)

men här är ialf dagens

varför ser jag ut som en fet ko i facet?! aja


I skolan idag gjorde vi kalops och scnitzel. Inte så svårt som jag trodde (?) Aja. Trots att läraren inte har alla hästar i stallet så gick det bra. Jag och Bella var som vanligt bäst. Inte så konstigt. Finns inget fel på mig och Bella. Vi är perfekta. Nejdå. skitsnack! ingen är perfekt, vi är ingen!
hah


På fredag väntar en god middag med bella, desirée och clara hemma hos mig och efter det drar vi iväg och bowlar. Såna helger älskar jag!

Nästa helg tror jag det är (?) Då kommer min Mamma och Mammas man hit och sover och kollar hur vi har det. Det ska bli jätte roligt. Hoppas mamma läser detta nu för hon är the one and only! Jag älskar min mamma OCH hennes man. Han är de bästa för henne och så är det. Dom är nykära hela tiden. DE NI!!

Nej nog larvat. jag ska träna nu. Får skjuts dit av lagkamrater. SKÖÖÖÖNT! :)

Puuuuss och pill


Kommentarer
Postat av: Bela!

Du är så söt! Saknade dock våran käraste vän<3 Uppskattar föresten att du håller på att återuppliva bloggen så man har något att se tillbaka på och fram emot! kärlektilldig min lilla snurpa<3333

2010-01-20 @ 20:38:37
Postat av: Anonym

du är världens finaste brutta. hade varit bra och roligt om du hade hört av dig vi väntade på att du skulle visa ett täcken på att allt e oki. jag lovar dig malin att allt ordnar sig fast ibland så känns det skit. som 16 åring eller 45 åring så känns allt eller hela jävla livet skit, men de finns åxå dom bra stunderna och dom är mer värda än dom dåliga. du har ju hela ditt liv att bara leva gott. bättre än vad jag och pappa kanske har valt, men de uppstår alltid kännslomessiga bergodalbanor ändå. har bundit ett mobilt åt dig som vi står för. förlåt att jag kanske gjorde dig ledsen. kramisar oss

2010-01-21 @ 23:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0