ja varför inte...

Ja varför inte skjuta sig själv bara. Snabbt, enkelt och smärtfritt!
Det känns som att jag gå igenom mer pain vid liv än vad de skulle innebära.
Vad har hänt med er? vad har hänt med dig? Och vad i helvette håller på att hända med mig?!

Prov imorgon. hoppas att det går bra! men det tror jag nog. Förövrigt så sög dagen. Desirée var borta och vi va på studie besök på konserv kompaniet. KUUUUL! nej inte alls faktiskt..



Jag undrar dessutom vart mänskligheten är påväg. Vi är fan inte artiga längre. Vi har inget hyffs i kroppen. Vi är svin! Eller ngt ovetenskapligt. Något som en avatar figur kankse? Skulle nog tro de. Eller nej förresten. Dom är påtok för snälla för att föreställa mänskligheten.


Dagens outfit


Lägger in dom även fast Bella säger att bilderna är fula på mig....... :(

Men det är det minsta problemet just nu. Jag bjuder på att jag är ful på bilderna. Det gör jag.

Och dessutom, ALLT jag skriver här kan vell förfan få stanna här? Jävla sadister... Nej det var ett hårt ord. Men det sårar mig med oärliga människor som beter sig som kyrkråttor som springer runt och snokar för att sedan utlösas i en bomb och skapa olika diskussioner. fyfan


Jag har inget alls blogg humör. Kan det bero på allt?! tex att mitt modem kommer lägga av vilken dag som helst? Shut me.


Kommentarer
Postat av: Desire

Älskar outfiten! skitsöt!! och håll tummarna för att jag kommer imorron:D <3 pussopuss!

2010-01-21 @ 20:45:16
Postat av: Anonym

skit i vad nån annan säger eller tycker huvuvd saken är ju ändå vad du tycker och jag tycker du har en förbannat bra smak och stil och det tror jag du tycker åxå för annars visar man väl inte bilder av sig själv eller har en blogg som är som typ en dagbok? själv så skrev jag dagbok och den gömde jag under min säng, men jag har ju åxå en hel påse med dagböcker sen jag växte upp. har varit på väg att slänga dom men dom finns kvar nån stans i vårat förråd. ska sova nu men jag gillar ju att skriva på det här sättet har jag nu på äldre dar upptäckt men vi kan väl höras imorgon. du får jätte gärna höra av dig innan du går till skolan. kramar oss

2010-01-22 @ 00:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0