..........

Dagen slutade illa. Men idag på dagen hade jag faktiskt bra. jag är tvungen att göra ett inlägg nu så nu inte tror att allt sög. Efter skolan gick jag och bella en stund på stan och skulle lära oss att knyta en slips. Annars kan man ju inte gifta sig eller hur bella?
Men de gick inge bra så jag fick fråga en man om hjälp som råkade vara i samma butik. En turk faktiskt. Han hjälpte mig att knyta på mig slipsen och jag fick sedan öva. Bra skit!

Sedan gick vi och kollade våran bh storlek. japp..
Sen prövade vi bhar. Skojjig dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi saknar dig. Hur mår du? kram emma, moa och mio

2010-01-22 @ 01:02:38
Postat av: malinwahlgren

Det är inte såvärst bra, Saknar er också!

2010-01-22 @ 12:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0