dygna

Eftersom att jag vart vaken i över ett dygn nu ör jag inte på allerten. Har dessutom kopiöst ont i halsen och massa annat krox!

Sliten som jag var så såg jag ut like this idag


Fy i helvette vad jag är slut. Skjuta mig kanske?!

Sen som grädden på smöret har jag fått två läxor tills imorgon och en tills på onsdag. såna här dagar vill jag bara dö!

Efter skolan gick jag och min absoluta livsupptäckt till Moster therese och fikade och det var trevligt. Fick även en biobiljett av henne. Snällt! :)

Nu ska jag plugga eller ta livet av mig. inte bestämt mig riktigt än. Hoppas inte mammsen som läser detta tar det på allvar. 110% ironi!


Kommentarer
Postat av: Therese

Det var kul att ni kom o tog en fika hos mej det måste vi göra om. kram på dej malin.

2010-01-25 @ 17:32:06
Postat av: Jennie

säger man inte som grädde på moset? hahaha

2010-01-26 @ 19:09:50
URL: http://vahlstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0