du får inte ha mig som en dröm när jag vill va din verklighet

Idag har jag bara vart massvis med sur och tvär. Förlåt mina vänner för det!
Men dagen slutar ju ialf bra och det är ju huvudsaken. Jag, clara, Bella och desiree gick till mig efter skolan och fikade och pluggade lite. Sedan drog alla utom desiree för hon ska sova här. Vi ska kolla på raise your voice för det är en typiskt malinodesse film kan jag nog lova. Ha ansiktsmask och färga ögonfransarna. Det blir great! Vi gjorde även en mycket god mat idag :)
Köttfärslimpa med potatis, sås och lingonsylt


bacon på limpan :)
Och det vart gott ska jag säga er! I köttfärslimpan hade vi champinjoner och det vanliga sen runt om bacon och lite stekt frasig bacon runt om i grytan. MMM...

(care square va?)

Sedan har jag lekt smart




Sedan dagens outfit!






Ja sådär. Det var lite bilder från dagen :)
Idag så styckade vi ner en hel hjort. Disgusting! men det var ganska så intressant faktiskt!

Imorgon ska vi stycka ner kyckling och lite sådant tjaffs. Sedan går vi girls hem till mig igen och pluggar och jag har även tvättid! ;)

Men nu är de film och mysdags. Desiree sitter för tillfället och masserar mina fötter också btw. Nu ska hon massera mina händer. Moahaha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0