ALDRIG!

Aldrig känt mig såhär fresh! Mina ben är otroligt sjukt lena. Har skrubbat hela håret, Haft hårmask, Och skrubbat fossingarna och nu sitter jag såhär

Luras inte av min charm. Jag kan vara tuff ibland jag med! Vem fan kom på ansiktsmasken? Otroligt bra grej men hur man ser ut?!
Anyway så kommer jag vara fräääääsh och fin i fejjan och det glädjer mig! det jag har i ansiktet är en otroligt bra uppfinning. 3-1 skit.

För att inte överdriva så är det här den absoluta bästa ansiktsgrejen jag äger och någonsin ägt! Man blir helt jävla fri i ansiktet när man använder den. Ganska dumt att förlita sig på mig som aldrig haft direkta problem med finnar osv. Men denhär tar bort porer och jag blir som en babystjärt i ansiktet. Vem vill inte vara babystjärt i ansiktet liksom. En fräsh upplevelse. Den är liksom uppfriskande, frisk. Ah nu förstår. Varför ska ja ens försöka förklara. Jag borde få pengar av garnier för att ens skriva en mening till omdethär. Gratisreklampåmalinspatetiskablogg.se






Fashinerande stuff!
http://existenz.se/out.php?id=20086


Nu ska jag lägga mig och läsa likabehandlingsplanen från skolan. MYCKET viktigt...
Godnatt :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

fortfarande imponerad över hur fint du sminkar dig! :D

2010-01-18 @ 22:01:55
Postat av: Anonym

ja ha du, visst fn är det förbannat tråkigt att inte få vinna eller att förlora som det så fint heter. men jag har ett vagt minne av att du spöade mig i en bowling match.... så du får väl gotta dig i det om det nu inte gick så bra just ikväll. kramisar och nanni nanni mamma

2010-01-24 @ 00:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0