sthlmo

Det tog mig 6½ timme att komma till lidingö igår. ÄCKLIGA SNÖÖÖ!! Fan så kallt det är också. satan i gatan.. Sitter nu på Julias lektion men hon är borta. vet inte. Väldigt mycket tjejer i hennes klass.. en kille som är väldigt feminin av sig dock. Kul att veta? Igår sprang jag runt som en tok och leta ett sätt att ta mig till sthlm på. *SPLASH* det var jag som ramla på stjärten min om ni inte förstod de. Hemsk dag. satt och tröst åt 400gr choklad. Sur busschaufför. inga batterier på telen och var helt lost i soedertoelje. NAJS!!
Känner mig skabbig för jag och julia försov oss osv. Bra start på lovet. Fyller år om två dagar :) MUMMA!!
Hörs later babes. noshit

Kommentarer
Postat av: lina

är du hääär??????miss youuu!

2010-02-23 @ 15:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0