Nykopoping

nu är jag hemma igen efter skön sportlovsvecka i sthlm och på väddö. Ett behagligt lov med inte alls för mycket fest. Imorgon får man träffa sina kära vänner igen och ska även ringa till personalchefen tror jag det är på donkovisch och höra om jobbtider. är super nervös faktiskt. Typan. Nyduschad är jag också. Sitter i min morgonrock som jag fick av mamma i födelsedagspresent :) En lila sådan. Jätte mysig! Här kommer två bilder iffrån veckan haha


Malin och Bella in action!

Nu ska jag göra fika tror jag sen sova! MMM!!!! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej vårat STORA HJÄRTA. Tack så himla mycket för ditt och Bellas gästspel här hemma på väddö. Vi saknar er redan och inte minst eran kok konst i köket, ni är ju BÄST. Hoppas nu ni får en bra skolstart efter lovet. vi alskar dig och va rädd om dig. Hälsa Bella trollet åxå. Krarar oss

2010-03-01 @ 10:25:12
Postat av: Anonym

hej vårat STORA HJÄRTA. Tack så himla mycket för ditt och Bellas gästspel här hemma på väddö. Vi saknar er redan och inte minst eran kok konst i köket, ni är ju BÄST. Hoppas nu ni får en bra skolstart efter lovet. vi alskar dig och va rädd om dig. Hälsa Bella trollet åxå. Krarar oss

2010-03-01 @ 10:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0