cold

Fyfan va kallt det är! jag fryser som en jävla böna. SItter med massa filtar i min säng och bara myser med franska boken breve mig som skriker på mig. Jag gör mitt bästa för att ignorera men snart kommer ångesten att komma tätt intill mig. jag måste faktiskt plugga tills imorgon...
Denhär dagen har vart käpprätt åt helvete.
Så otroligt jävla piss tråkiga lektioner så jag mår fan illa!!
Fick dock ett fint armband av Bella idag :D Eller det var gulligt ialf. Det är från Afrika och är gjort av kablar typ så står de LOVE på.

Tycker det va gulligt av henne :)

Efter skolan gick jag och fyllde på min telefon och roligare än så vart det inte. Jag är fruktansvärt trött. idag blir det helt klart att sova tidigt med stora bokstäver! ska hoppa in i en dusch snart sen så :)
Bella sover här imorgon men en sak hon inte vet är att jag har tvättstugan imorrn he-he. hon ska få lära sig tvätta hon!!
Här är hon förresten

HAHAHA fyfan va söt hon är min Bella! xD
Har ni några Lyle&Scott tröjor kan ni säga till så kan ju Bella köpa dom för en billig slant. Dom är nämligen svåra att fåtag på nu förtiden och hon letar som en galning överallt! Helst en stickad rutig :)
Hah, skämtosido.


Hade på mig min nya jacka idag :) trivs i den faktiskt. Dagens outfit

Gröna strumpor är min passion!






Nu fryser jag så jag ska ta och hoppa in i en dusch sen tatag i franskan trots allt!..

Natti :)



Kommentarer
Postat av: Bella!

Bara det bästa till det bästa flickebarnet mitt<3

Men lägg av Malin du vet hur mycket jag avsyr dessa tröjor! Även fast jag hade en på mig idag!!

2010-02-01 @ 20:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0