alla <3-dag.

Tillbringades med min kära Bella.
Vi gjorde det vi var bäst på. D.v.s. Fikade! Chailatte och vacuum cleaner! Kan det bli bättre?


'
Under gårdagens melodifestival har jag kommit på¨att livet är orättvist.. titta på han här liksom

Antar att ni förstår poängen med denna bild? Typ att jag skulle vilja vara Molly Sandén!

Eller denhär videon är inte heller så pjåkig
http://www.youtube.com/watch?v=jVl5s1e0Oo4&feature=fvw

Jag strålar kärlek runt mig på alla hjärtansdag med andra ord.

Ska panera tork nu tror jag och skala lite potatis och äta lite kankse! puss alla på alla hjärtansdag!

Kommentarer
Postat av: Bela!

Ja, bilden skulle kunna tas bort på mig!Om du ska lägga ut bilder på mig hädanefter får du fråga mig innan :D

2010-02-15 @ 06:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0