19/2

De var länge sen jag bloggade av en heldel anledningar. Har sovit hemma inatt för första ggn på hela veckan för att det var lite trubbel men det är bättre nu! igår hade jag cup. Premier i den röda tröjan. Vi kom tvåa ialf i final mot ifk. Första matchen var jag som en bortsprungen fågelunge på plan. Men det gick bättre och sista två matcherna gick det faktiskt väldigt bra för mig! :) eller för oss! Ifk ska ju trots allt vinna mot oss eftersom att dom är div2 lag men ena deras lag slog vi ut faktiskt. Kom hem vid 2. sista metchen spelades 1 inatt och efter det var det mat på donken som gällde.

Idag ska jag tvätta sen ikväll är de Fest!! KUL! Imorgon klockan 11 ska jag på jobb interjuv på McDonalds. Håll alla tummar för mig. Sen efter den åker jag till Julia :)

Har även hunnit boka en resa till Spain den 9/5-17/5. FYSATAN SÅ KUL. Med julia, danni,martin m.m.

Nu ska jag börja äta och tvätta. hörs! :)



¨

Kommentarer
Postat av: saken

vems mage? riktigt sexig ialefall :P

2010-02-24 @ 02:39:26
Postat av: Anonym

KOLLA IN:



HTTP://LAURENCONRADVSKRISTINCAVALLARI.BLOGG.SE

2010-02-24 @ 02:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0