training in the rain.

Min dag har vart ok! skolan var som vanligt dock fick vi påminnelse om keywords som jag inte ens hade hört talas om som ska vara inne om två veckor. Stressläsa nästa vecka helt enkelt!! Bella kommer att bo hos mig nästa vecka och det ska bli skönt/kul. Pappa åker ju till Thailand på Lördag och på fredag flyttar vi. Mycket nu! Valborg och allt!
Jag mitt smartskaft hade inte kollat min mail och trodde att träningen skulle vara klockan 8 så jag klädde på mig och tog en powernap som varade fram till fem i 8 då pappa kommer och väcker mig. I all hast kastar jag mig på cykeln i regnet och lyckas vara på Rosvalla till 12över. Men träningen hade hållt på sen klockan 7 så jag tränade med som till nio sen gick jag in på löparbanan och sprang oavbrutet i 20minuter sen gjorde lite situps i tio minuter.

Jag börjar tro att jag inte har någon gräns. När det handlar om att springa så kan man springa hur långt som helst om man har viljan fasiken så kan man springa hur långt som helst. Jag menar är man bekväm springer man ju inte frivilligt 20minuter men har man väl bestämt sig så går det ju. Sen när jag hade vilat i 5 minuter var det som om jag inte rört på mig. Då tog jag cykeln hem och tog en välförtjänt varmdusch och nu sitter jag här!

Idag köpte jag en kavaj faktiskt :) En lång som jag är väldans nöjd med! Kommer att användas i sommar!

Jag vet inte vad ja ska tycka om flytten btw. Känns skönt att komma från dethär eftersom att jag bara har en dörr till mitt rum och vi har en satmara till granne! Jag menar jag av någon har väl inte gjort något men likförbannat ska hon smälla igen dörrn såfort hon ser mig och ge mig mördarblicken number one! Om hon hade visat lite empati för oss som har småbarn hade jag kunnat tycka att hon var söt när hon va sur men inte ens det kan jag göra nu!

Nej jag är trött och ska sova för imorgon är de tvättstugan igen som gäller och packa det sista.

I don´t want to be a housewife anymore... It sucks. Men gilla läget liksom! två år till minst sen är jag det garanterat på heltid men på egna villkor!

Natti! Mamma och Fredrik, saknar er massor mina trogna bloggläsare! Puss!

Kommentarer
Postat av: Sofia =)

Hej Malin! din syster är bedårande söt!:) men är lite nyfiken av mig, har nästan precis hittat till dig blogg! kan du inte berätta lite i bloggen vad du vill göra i framtiden? vad du ska göra i sommar?:) sommarjobba kanske? :) skulle vara kul att veta lite mer, bara du inte tycker det är privat! :) kramisar

2010-05-04 @ 17:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0