punkilation

Har hämtat min dator nu igen och vet ni vad? MSN FUNGERAR!! :D AWESOMEPOSSOM!
54 dagar till Spain, Jobba imorgon 8-16 och match på söndag. Lite halv speckad helg vart det ju trots allt! Desireé sover här ikväll också! :)


















Sådär går det när man inte lägger in bilder så ofta förstår ni.
Desireé är väldigt stolt över den första bilden :)
Talang ni vet! inte många som kan se ut sådär. pröva vettja :)
Funtar på att sola för mina ovesentliga pengar. Jag är pank som en kyrkråtta...
Just nu ligger jag och dessan i min säng och ska väl börja tänka på mat. blir inte den gjord vet jag ngn som blir ANGRYY!!

Små flickorna kommer hit idag också och ska även försöka få min cykel fixad i helgen. Annars blir de självmord snart! Har annat att göra. Tex äta. Det är ju det vi är bäst på! :)
Kysseeeen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0