maybe

Det kan ha vart ett av mitt livs största misstag någonsin. Känns som att jag vandrat i motvind det senaste året. Kommer de andra två åren vara så kommer jag inte vara människa dagen jag tar studenten. Det är faktiskt en psykisk påfrestning att vara jag!

Imorgon kommer ialf en person som jag har saknat något innerligt! Så att det gjort ont i mig. När jag tänker på denna person vill jag bara gråta för minnena med henne är enorma, Jenny Lirfeldt. Skulle kunna betala enorma summor för att få ha dig några kvarter bort! (även fast du tappat bort våran undervattens kamera med massa fula bilder på)


Jennie ligger breve mig och sover och snarkar, ska nog också tänka på refrängen nu! Inte van vid att somna vid tider som denna!


Saknar er E N O R M T Mamma och Fredrik! Hoppas ni läser detta för ni är verkligen världens bästa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0