i dont want to feel alone

Direkt när jag kom hem så blir jag deppig och känner mig helt jävla ensam. Vad är fel på denhär stan egentligen.. Hursom helst så står pappa just nu och sminkar sig. Manlig han min dadda. Jag kom hem ganska sent idag efter en fika med julia, frida, lina och bella på ett efterlängtat ställe. d.v.s. espresso house. Chailatte!! När jag kom hem så packade jag upp min väska och plockade lite i rummet sen duscha sen har jag inte gjort någonting! fytusan vad jag vill göra något. prata i tele typ.. Imorgon ska jag jobba så jag bööör sova nu jag. Är inte alls taggad till att jobba faktiskt. Vill tillbaka till mitt hem. Mitt riktiga hem. Längtar tills den 1 maj för då flyttar jag och pappa plus att han åker till Thailand i 9 dagar!!!



Badabada!

Skolveckan som börjar nu på Måndag kommer att vara pest och pina! Mahreng projektet. hmm..
Det enda som rör sig i mitt huvud just nu är Spanien, spanien och spanien. Har lite ångest över min lön eftersom att jag kommer att ha jobbat för skitpengar när dom drar 1/3 av min lilla lön. Hemskt egentligen men jag kommer ju få tillbaka den sen men jag behöver den ju till Spain..

Hittade just en snygg bild. Omg...

Undra sa flundra varför inte hon snygga längst upp näst längstbort till höger har en pojkvän. HAHA aja , whatever.

Ska sova nu. Varsegod Lina för ett helt simpelt onödigt inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0