goodday

Idag har vart en bra dag! eller jag har vart duktig ialf! jag har nästan packat allt mitt och jag kom och tänka på vilken tur det var för jag har bara torsdag på mig nu och jag hade aldrig hunnit annars! Hur som. Jag har packat. städat, tvättat, diskat och rensat! GOOGIRL!Jag har bara två typ hyllor kvar att packa plus mina 70par skor utanför dörrn!
Jag var även på banken idag och hämtade ut min lön och fixade så att dom sätter in lönen på mitt konto nästagång. Väldigt ambitiös!
Såhär såg jag ut några delar av dagen innan jag klädde på mig clownkläderna (kan även betyda kockkläderna)

Lila chinos, svart linne och en blommig jacka! :)

Nu ska jag sova efter att pappa äntligen kommit hem efter en flytt! Var påtok för mörkrädd innan men nu är det chillipilli!

Investerade även lite bra saker idag på stan! Jag köpte tresemme schampoot eftersom jag fick ett sådant balsam av pappsen här om dagen. Smink borttagning. samma som jag hade d.v.s. den där tre i en skiten! sen en duttis! haha d.v.s. en foundation svamp och sen en ansiktskräm :) Känns som att kasta pengarna i sjön men jag behövde ju sakerna så man får väl bjuda till lite!
Imorgon ska jag ringa och tjata på mamma om hon kan kolla om hon hittar ett par löpskor hemma någonstans i röran. Jag vill nämligen börja springa! Det vore super skönt nu innan sommaren!! :) Gör för övrigt massa situps på kvällarna änså länge så jag är på g! GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ HEJ våran allra bästa malin. Du är så himla go. Ska äta lunch nu så kram kram mamma och Fredrik

2010-04-28 @ 12:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0