cykelturer

Tränade nyss och cyklade till och från träningen faktiskt :) Mycket duktigt av mig på pappas cykel som knappt gick att cykla på. Måste fixa punkat på min.. Igår och i lördags jobbade och jag var helt slut. Eller i lärdags så jobbade jag bara från 11-16 så efter det åkte jag hem till jennie där lite folk var och drack fast inte jag då som skulle jobba dagen efter.. På söndagen jobbade jag 11-19 och skulle direkt efter det och handla med pappa. vi handlade massor och fick ta taxi hem och sedan köpte vi en välförtjänt varsin pizza och tryckte i oss till ballar av stål! Jobbig helg så nu när det är måndag och påsklovet är slut är jag helt slutkörd faktiskt. Borde ha prioriterat sömn på påsklovet. Så dum som jag är. Datan åker in på lagning någon dag framöver så inte så mycket bloggande förns den kommer tillbaka då.

Tryckte just i mig en bit glass också direkt efter träningen. AJJABAJJA!

Jag har tröttnat på att jobba nu. jag vill åka till sthlm och umgås med små vännerna där. Men jag jobbade inte förra helgen så jag bör jobba nu alla helger framöver tills den 9 juni! SPANIEN!!

Hampe fyller år om ca två timmar också! 18 BARRE! gratulations på dig lilla Hampus :)

Nu ska jag börja dra mig tillbaka och försöka somna tidigt då vi har sista dagen på skitjobb i skolan imorrn. Stressa....

Dagens:



Lördagens:


Ja okej killarna på festen var inget att hurra för även fast dom trodde det så mitt skydd fick bli detta. Vem skulle vilja pussa någon med chirrebirre i näsan liksom..

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0