BALLONGBLÅS

Idag har jag blåst över 300 ballonger. Eller jag blåste inte det gjorde maskinen men ´jag knöt alla så nu har jag typ blåsor på händerna. Jag gjorde alla på två timmar och resten av alla 6 timmar på jobbet ritade jag ansiktsmålning på massa folk! Det var chillipilli! betydligt mycket skönare än att stå i kassan eftersom att det är stressigt som in i nooorden!
Pappa ligger sjuk och min cykel har fortfarande punka. What to do liksom..
Jag ska göra marinerade kycklingklubbor med potatisgratäng idag tror jag. Imorgon är det upp tidigt igen för match. Var nyss nere i tvättstugan med massa ikea kassar för att tvätta på MIN BOKADE TID. men.. icke sa nicke. något stoltskott tog den och skrev att vi inte tvättade. så nu är de dags att dra till homebuy istället och handla purjolök och grädde :)

Ni fick tusen bilder igår och det är dom enda jag har att bjuda på ;) later!

Kommentarer
Postat av: Emma ♥

ligger han på sjukhus ? :O why ? <3

2010-04-17 @ 19:13:53
URL: http://glamorouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0