oh

Åh vad jobbigt att vi måste flytta nu idag. Stambyte i en månad så nu packar vi för fullt. Jag har packat ner exakt allt jag kan komma åt i mitt rum typ. Tre stora feta väskor. Great! Datan är ju ialf självklart att den ska med så de e inga problem. Den e ju så liten och smidig också ;) Nu blir det dock längre till skolan. Så nu är det cykel som gäller en månad framöver ;) Min ena kofta jag köpte igår är trasig så jag ska ner på stan en sväng och byta ut. Bättre att ta de på en gång så :) Vilken jävla tur att ja pluggade klart allting i fredags så jag slapp göra de i helgen för nu e de fullt upp! Saknar min Mammsen men den 17e ska vi på china teatern och kolla på Hairspray. Hon, jag, fredrik, fredriks family. Så de blir myspys! Dock tror ja att dethär kommer bli en otroligt hård månad! känner de på mig ;) Trångt och jävligt som om vi inte har de trångt redan. Jag klagar inte! för jag är ändå den enda som har ett eget rum i familjen så jag har det otroligt bra. Men eftersom att jag är en så omtänksam person så tänker jag ju i helhel och därför kommer ordet trångt fram ;) Poet nästa kanske. Nu får jag sluta tänka så mycket och bara flytta och bo trångt och mysigt och sen komma hem till min otroligt älskade säng igen! MUMMA!

Men kom på en sak, Jag drömde till och med om den här flytten :O fast då sklle jag flytta från väddö och kom på fel tåg och hamna i någon lian vid något gammalt sjörövar skepp och fastna typ med foten på botten sen när ja kom upp så satt ja fortfarande i den där jävla lianen. Hoppas att det inte blir så jobbigt som i drömmen bara ;)

Ah men tillbaka till arbetet, Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0