Malin är en stjärna

Ni som känner mig vet hur otur jag kan ha ibland. Idag va en sådan sak. Idag hade vi mentor med 2orna och 3orna. Vi ska baka och jag ska hämta något från en hylla när jag hör duuuns och hur ngt rullar ut på golvet. Braaa Malin! En hel hink med ärtor över HELA golvet. Pinsamt, jorå en aning!

Efter skolan så åkte jag och Bella ialf in och träffa Emma,Julia,Jenny,Lisa och Danni och fikade på espresso house och jag drack min efter längtade chai latte. MMMMM! Det va faktiskt jätte trevligt :) Sen åkte jag i all hast hem till mormor för att inte missa allt för mycket på idol. Åt lite middag och nu sitter jag här. Imorgon kvart i elva ska jag vara hos tandläkaren sen fika med mamma. Myspys! Sedan drar jag till väddö ;)




Nu ska jag sova, sen vakna pigg och glad! Mwa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0