Jovars

Dagen har vart bra :) Köpr present till min lilla prinsessa som fyller ett 26 september också :) Tänker inte berätta utifall att Emma sitter och tjyvläsre min blogg ;)
Nu ska jag göra chai latte sen kasta mig framför idol! :D
Imorgon ska jag gå till en frisör och noppa ögonbrynen för nu har ja bokat tid. dom hade nämligen inte tid idag. sen ska jag gå och handla Avokado olja till mitt hår :) mhm!
Och innan jag lägger mig ska jag öva på näringsläran som vi har test på imorgon om Kolhydrater. YES! precis vad jag önskade en onsdag som imorgon ;) NOOOT!
Men jag gillar min Bella ialf. Utan henne, hade skolan vart rutten som en gammal snigel som tappat bort sina känselspröt. Tro mig!
Pusseleri!





Nattiii :)


Kommentarer
Postat av: Emma ♥

NÄÄ MALIN xD Måste du gå till frisör och fixa ögonbrynen ? de e ju nästna ltie skamsigt, i för sig blir dom ordentligt gjorda då :) men i alla fall :) <3

2009-09-15 @ 21:44:30
URL: http://glamorouz.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha lägg upp en bild på bella :P

2009-09-17 @ 17:47:20
Postat av: BellaFör-faaaaaaaan

Hahaha jag känner detsamma :)

2009-09-17 @ 21:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0