Jävla APPAS!

Hur kom idiot ett ens tillbaka till min förbannade kontakt lista?! Och hur i hela friden kan Idiot två påverka mig med sina rader. Killar känner till kvinnans svaga punkter så otroligt väl. Men dedär är inte okej. Ingen behöver tro att de handlar om liv och död eller ngt sånt nu. Jag överreagerar ganska galant i vissa lägen. Men efter allt, visa lite respekt för fan jävla creapguy! Livet som snurra som en otrolig boll för mig. De kommer tillbaka. Jag e back on track och ingenting kan stoppa mig nu ;)
Bilddagboken äger bilder från idag på stunder i livet som e värda att minnas. Om du har vägarna förbi så kolla in Malinwahlgren :)

Känner att ni borde få en förklaring så ni slipper fråga. Killar som sårat och jag tagit bort och blockat har hittat sig in på min msn igen och försöker förklara sig men dumförklarar sig bara ännu mer. asså älskling, The time is over for you V!

Den andra idioten orkar ja inte ens tala om. Hade en chans. eller njae, vi båda sumpa den. I DONT WANT HIM. så vad skulle ja göra. Anyway, han ville ses, och sa ja lovar att inte dissa. jag ba ursäkta mig men de skulle inte spela mig ngn som helst roll. i only want to be your friend. Då fick han spel. Såklart. Vad hade jag förväntat mig egentligen. Då kommer de underbara ordet HORA upp på tal. HALLÅ!? jag e fucking 16 år, Singel, studerande, SKITER TOTALLY I KILLAR! Vart fan finns ordet hora i min värdl?! Jag lever fucking på studiebidrag. Jag hade haft otroligt mycke bättre ekonomi om jag jobbat som en jävla hora. Nu lever jag livet på studie bidraget i en vecka sen e ja pank! nej men ja gillar sånt, killar som ryckar ihop när dom får ett nej. Livet e hårt raring! Men nog om dej!







För att inte glömma en sak, vissa människor har gjort mig en aning besviken. Oroa inte i onödan, men känner du dig träffad så bättra dig, inga ursäkter


Kommentarer
Postat av: Emma ♥

Same here darling ♥

2009-09-06 @ 01:32:44
URL: http://glamorouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0