Homerun

Idag hade vi baseball på idrotten. Med hjälm och grejjer :) e ni snälla så ska ja försöka fixa en bild av mie eftersom att hon tog kort på mig för mitt huve var för litet för hjälmen så ah ni ska få se ;) Jag gjorde homerun ;D de va bara ja och en annan som gjorde de. (de är nu ni ska säga att jag e skit duktig!) Sen skulle jag slå igen men han tränaren som kastade kasta rakt på min höft och de gjorde mutt ont så ja fick gå grstis fram till första konen. Ni som känt på en baseball boll vet att den e tung och hård så smärta. De va intressant virre. För övrigt sög dagen. Bellisen va sjuk och jag e dö trött.



Hittade ett par gamla stövlar i min garderob där mina skor ligger :) Jag gillar dom faktiskt!


Kommentarer
Postat av: frida

fan va söt tröja du har:)

2009-09-23 @ 16:39:24
URL: http://beliveinyourself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0