frågestund

Blidde ändå lite blogg eftersom att ja inte har ngt att göra. Marcus jobbar till 3 sen ska ja vell träffa han ialf :)

Mamma berätta igår att hon och fredrik haft svin influensan :O Läskigt. Fast det gjorde ju att jag förstod att de inte är så farligt som media lyckats få folk att tro. Som sagt, en helt vanlig influensa. Dom som dött är två i sverige, Den ena hade fettma och den andra HIV tror ja att ngn berättade. Så håll er borta från HIV och fettma så ska nog ni klara svin influensan ;)


Ser ut som en ihop pressad gris. men de e ju alltid kul!

Jag har faktiskt fått tips om att ha en frågestund här i min lilla blogg. Hur vore de tror ni? skulle ni skriva lite intressanta frågor in åt mig då?


Kommentarer
Postat av: F R I D A B R E M S >> whip it!

Skulle varit kul! :)

2009-09-12 @ 21:06:42
URL: http://fridabrems.blogg.se/
Postat av: frida

skulle vara nice!

2009-09-12 @ 21:32:15
URL: http://beliveinyourself.blogg.se/
Postat av: Bella!

Ja!!!

2009-09-13 @ 21:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0