....

Tragiskt. Hur fort man kan lämna det som fanns och funnits i fler tal år tillbaka. Kan inte säga annat än så.

En sak som jag tänkt på nu med flytten, jag ångrar det inte en sekund! På torsdag ska jag,Jenny,Julia,Emma och Lisa fika. Dock ska jag, Emma och julia ta med en varsin ny kompis. Ni som inte tänkte på de är det ett lite dolt mönster. Vi som kommit till en ny skola kommer med en ny kompis. alltså vi som börja där vi inte kände någon. Där ser man att man faktiskt borde flytta. Plus att jag e super nöjd med bellisen och dom andra nya man lärt känna. hon e som mig. samma sjuka humor och är lite av en egen sort!

Hur som helst, hoppas ni INTE missar idol ikväll klockan 8?!?!?
Bästa :)

Dock orkar jag inte leta upp bilder på Lady Gagas mirakel, som är två  könad. Näääej, men de va fan groteskt äckligt. En liten snopp Och en vagina, WUÄÄK!

Nu orkar inte jag skriva mera ovesenterliga saker. Kanske kommer mera innan läggdags!


Kommentarer
Postat av: BellaFör-faaaaaaaan

Jag är superduperglad att du flyttade hit ska du veta! Nyköping behöver såna glada prickar som dig! Du har ett positivt inflytande på mig och hela klassen:)

Ska sitta bänkad framför Idol om 30 min. messa mig! BTW Lady Gaga struntet tror jag är lite hokus pokus Love yah biaatch ;)<3333

2009-09-08 @ 19:28:42
Postat av: Malinwahlgren

Haha ja men om inte nyköping behövde de så kanske du behövde någon att vara knäpp med. Vi var nog samma djur i våran förra liv :O typ fisk. Fiskar e livliga och lite efterblivna och cp. Visst :D

Jag tror ialf att Lady Gaga har en liten petterniklas där framför brödet ;)

Ah bänkad e bara för namnet. Nu e det vanilj te som gäller sen en liten mjukisdress sen idol. ÅH livet e underbart! xD

Puss pårej habibi :D

2009-09-08 @ 19:58:32
URL: http://mmalinwahlgren.blogg.se/
Postat av: Emma

jag e också grymt nöjd med att jag började på en ny skola och hittade en massa äkta vänner, jag menar inte direkt att NI inte var äkta, men det fanns en massa andra..cp...som va cp.. :P

Men jag och Linnea är också grymt lika, och vi kan garva hur länge som helst tillsammans, så som du och jag <3

2009-09-09 @ 07:46:02
URL: http://glamorouz.blogg.se/
Postat av: Belzebuuuub!

Hahaha ja, fiskar ja! Lady gaga var bergis en snigel dådå eftersom dem är tvåkönade:P Är det samma visa idag nu innan idol`? eller ska du köra på chai- latte och kimono?

Pussopillvartduvill<3

2009-09-09 @ 20:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0