disappointed

 
Skaaaaabb daaag men lev med de!

Idag har vi haft lagom många lektioner och avslutade med idrott. Jag va fan bäst ;) gjorde två mål på bandyn :D de ni! nej då, jag va inte så bra. men ibland kan man faktiskt få tro de! Nu sitter ja framför min älskling med min älskling och äter godis :) Moa e min andra älskling alltså. Jag har nämligen godis här i sängen så nu e vi bästa kompisar ;)
Åt nyss pizza och jag e sådär snuuuskigt mätt så man bara vill spy, känner ni igen känslan?
Idag e de fredagsmys hemma som gäller, lördagsmys hemma också och söndagsmys också.
Plugga måste även också göras under helgen. för jag är en sån ordentlig flicka det vet ju alla!
Irriterande känsla med alla snygga killar i skolan, dom är så nära men ändå så långt borta. Visst e de skumt?! man vill bara hoppa på dom men vem fan gör något sånt ;)
Nu ska ja duscha Moa :) kanske till och med duscha med Moa (:
Men jag lär ju sitta hära flera gånger ikväll skulle jag tro. Någon som håller med? trodde vell de :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0