19:52

Nu e klockan snart 8 och jag e redan trött. sitter här ny badad i olja med en stor kopp vanilj te! :) Pluggat klart har jag också gjort. känner mig riktigt riktigt duktig fan. Det har vart en seg men ganska bra dag. Aldrig skrattat så jävla mycke som idag. Eller aldrig var vell att ta i. men på riktigt jävla länge ialf. Ni som vill veta det roliga, fråga desseeee :) Imorgon e en ny dag, jag ska dricka mitt te och kolla på färjan nu :)

Fast först tänkte jag berätta om en jätte hemsk sak. Min pappas fru, hennes kompis hade en lillebror som vad 93a precis som jag. Alltså 16 år. Han dog i början av året i sömnen utan av att någon visste vad det var. Nu har dom fått reda på att han hade borelia utan att läkarna tagit några prover. Dom sa endast att han skulle vila och äta alvedon. Om jag minns rätt gick han sjuk i två år. Men tänk att dö av borelia och nu veta på efterhand att man kunnat hjälpa honom. Hemskt e bara för namnet. Vila i frid!

Natti allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0