18.33

Idag när ja fixa ögonbrynen gjorde hon på ngt sjukt sätt :O först pinsett sen en tråd? en helt vanlig tråd gjorde hon typ en ögla på och drog så allt försvann. asså allt små hår som skulle bort. de va tydligen en metod från iran eller ngt. Sjukt obehagligt och ont, men guuud så praktiskt! Dit ska ja gå igen :) Idol snart. här sitter ja me avokado olja i håret och känner mig fräääsh! hah ;)
håller på att tvätta mina två uppsättningar i kläder också! alltså kock kläder eftersom att jag ska vara i köket imorgon och på fredag. De ska bli kul :)
Nej här blir inga barn gjorda. ska fixa lite things innan Idol kommer klockan 8 och efterlyst klockan nio :)
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaaa, jag visste att man gjrode men någon slags tråd men ingen har ngnsin trott på mig xD hahah !

2009-09-17 @ 08:49:57
URL: http://glamorouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0