jag är en tuff brud!

Vill först visa gemenskapen mellan elever och lärare

Sedan gemenskapen mellan syskon

Riktigt sweet tycker jag!
Var tidigare på dåligt humör men efter flera timmars snack med lennyboy känns de lite bättre:) Han är en söting dendär ponken!

Jag e fan trött och ska sova nu :) hörs imorgon och då ska de vara en glader som vaknar, ingen bitterfitta!
Hööööörs :D <3

 

Juste, typ alla elever och lärare i skolan tror att jag är lillasyster till en tjej i 3an, Wierd :O

Sen en liten rolig historia. Bellas kompis hade en lillebror som var i samma rum som henne när hon bytte om. Hon hade string och hennes lillebror ba (jag tror de va sandra) han ba: Sandra! din rumpa äter upp dina trosor!

Hahahah avlider! syns


Kommentarer
Postat av: Therese

Va söta moa omio är!

2009-10-22 @ 16:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0