hemsk dag

Ja det har de faktiskt vart. Saknar mamma så oerhört mycket faktiskt. Tur att jag träffar henne om två veckor ialf. Jaja, ny dag imorgon. Skola och sen vet jag inte. Var ialf hemma hos min lilla Bella idag. tack för att du finns och det var ialf bra. Det bästa på hela dagen.


Dagens.

Jag ska ialf praoa på en förskola. Laga mat alltså. Låter vell otroligt kul?! nej.

Jaja. I skolan idag hade vi kök och jobbade med fonder. ljus Kalvbens fond och mörk klavbens fond. Spännande. imorgon är det skyer och såser osv. Nästa vecka har vi desserter. DET ska bli kul dock. På torsdag har vi soppor och såser. asså fasiken så spännande! ni är avensjuka va?!

Nu ska jag försöka luft torka mitt hår sen sova. MMM!


Kommentarer
Postat av: pellaaaa

maaaaalin! hör av dig när du kommer till älmsta!

vill träffa diiiig =))) PUSS

2009-10-06 @ 18:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0