hanky

ligger här i sängen naken med en sovandes hanky! hon skulle bara sove tio minuter tillsa hon för en timme sen. men jag vågar inte väcka henne:$

Idag är det kanske bio som gäller! Sen kankse träffa lennyboy sen kanske träffa lisa och jenny. Sen ska jag nog träffa jullian och danniboy! :D

Livet är underbart och jag ska nog väcka hannahs så ja kan få gå upp och koka ett ägg för jag e hungrig :(

Vet inte om det kommer bli ngn vidare uppdatering denhär veckan ;) det får tiden allt bevisa för jag lägger inge krut! Hannah får vakna upp till en underbar röst på min dator ialf. Rabih - driving one of your cars!!!! ALIBABA VAD BRA HAN ÄR!

Saknar min Bella när jag inte är med henne :( A men det var vell de! hörs :D <3


Kommentarer
Postat av: elin.

du har en fin blogg malin ! :)

2009-10-27 @ 21:45:44
URL: http://eliinsandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0