göra stan

vakna imorse först av moa som kom och sa Malin vakna, malin vakna osv osv. Sedan somnade jag om och vaknar av att mio står och slår på mig med typ en sked tror jag de va. Jag gick upp vid tio och kokade ägg. Sedan klädde jag på mig och moa och tog en rullväska, och en stor fotbolls bag som jag packat full och gick hem till lägenheten och lämnade de :) Moa och jag vart typ jagade av ankor och moa va lite grajnig men sånt e livet. Efter det så gick vi till stan och jag köpte nagelfilar :) Och utförde ett ärende från Emma att köpa en endlös halsduk åt henne. Sen fick moa rida på mina axlar en bra bit hem och jag vart skit trött och hon började grina. Vilken start på lovet. Inte sant? Nu ska jag nog kolla om det finns något att baka på, annars sova :)

Hur har erat lov startat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0