glöm inte bort att du e värdelös

Jag e fruktansvärt trött på tillvaron och allting. Idag i skolan så gjorde vi glass sen slappa jag i 5 minuter vid bussen med bella sen cykla jag hem i all hast och gjorde en potatis och pusjolök soppa. Den vart väldigt god! :)
Nu har jag 7000000 papper med prov som ja måste plugga på tills imorgon :S
Min kropp e slut och jag e slut. Sen får vissa människor mig att bara slänga en lavett i huvudet på dom.

Nu ska jag plugga. jag är en tråkig människa och skulle gärna dela med mig av min vardag men nu e de så att jag inte har någon. Hejohå!


JO juste, en ovanlig sak hände idag. Jag lämnade Moa på dagis imorse så var tvungen att kasta på mig kläder och smink sen bege mig av. Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Emma ♥

driver du eller :O ?! jag som har letat såååå mkt !

2009-10-15 @ 20:02:55
URL: http://glamorouz.blogg.se/
Postat av: sanna

jag älskar din klädstil du är alltid så himla fin!:)

2009-10-20 @ 18:25:07
URL: http://sannaeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0